Sobre Árvores




 The meaning, you ask. Well.. It's a reminder.. When my daughter passed I went to a dark place...for a long time. It took me strenght to recover and support. I chose a tree to remind me that we die sometimes..even if it is during winter, like the tree. but then spring comes and things change... This is for my daughter... And the root..is the support I had from my loved ones...family and friends. I dont want to think where I would be without them . A gift from me to me... They Say we should plant a tree... This is mine.


.....

De mim pra mim...pra lembrar que mesmo no inverno as árvores morrem... Aí vem a primavera.. E as coisas mudam. Dizem por aí que devemos plantar uma... A minha, metafórica ou não, me deu a Dudinha... Que carrego comigo... #tattoo A árvore pra me lembrar dela..e a raíz pra me lembrar do apoio de minha amada família e amigos.

"E foi assim que eu vi
Nosso amor na poeira,

Poeira
Morto na beleza fria de Maria
E o meu jardim da vida
Ressecou, morreu
Do pé que brotou Maria
Nem margarida nasceu."


   

Comentários

  1. O que você escreveu é igualmente corajoso e forte

    ResponderExcluir
  2. What a gift to yoursefl and what a good constant reminder, coz people often get lost easily....Love it :*

    ResponderExcluir

Postar um comentário

Postagens mais visitadas